5 Perkara Seksi Anda Boleh Lakukan Dengan Tangan Anda

Ingatkah apabila anda bersedia untuk peringkat kedua setelah berjaya meransang diri masing-masing?

Ini adalah masa untuk menggunakan semula tangan anda kembali di dalam bilik tidur dan bukan lagi sekadar alat untuk memuaskan nafsu si dia.

Tangan anda mampu untuk berbuat sesuatu yang tidak mampu dilakukan oleh zakar anda secara sendiri – anda harus tahu bagaimana untuk mempergunakannya sebaik mungkin untuk menundukkan mereka.

Cuba 5 gerakan di bawah ini untuk meransang si dia dengan lebih berkesan.

lekuk tubuh

1. Jejaki Lekuk Tubuhnya

Bayangkan diri anda sebagai artis dan anda sedang melukis suatu corak pada kanvas anda – maka bayangkan perkara yang sama dengan lekuk tubuh badan si dia.

Jejak bentuk tubuhnya terutama pada bahagian betis dan buah dada si dia dengan sentuhan yang paling halus. Percayalah, ia tidak akan menggelikan malah boleh meransang dia sepenuhnya.

rekah bibir

2. Membuka Rekah Bibirnya

Ketika seks oral, mulut anda menjadi pemain utama namun tangan anda boleh melakukan sedikit tugas meransang juga pada tubuh si dia.

Membuka rekah bibirnya dengan jemari anda boleh menjadikan si dia berasa nikmat yang berlainan melalui sentuhan anda.

memandu tangan

3. Biarkan Si Dia Memandu Tangan Anda

Tindakan kasar dan laju yang anda kerap lakukan kemungkinan tidak sesuai untuk si dia. Apabila lelaki beronani, sentuhan mereka agak kasar dan ia akan menjadikan kita kesakitan.

Biar si dia memandu tangan anda dan mengajar anda cara yang diingini untuk si dia disentuh. Memegang tangan si dia menandakan si dia ingin disentuh pada bahagian tersebut.

memegang wajah

4. Memegang Wajahnya Ketika Bercumbu

Ciuman bukan sekadar berkenaan lidah namun ia juga mengenai sentuhan juga. Memegang wajahnya ketika bercumbu menunjukkan anda benar-benar fokus terhadapnya.

Jika anda pandai menyentuhnya ketika sedang berhubungan intim, kemungkinan dia tidak akan lagi meragui kehebatan anda menyentuhnya ketika di ranjang.

nota

5. Tuliskan Nota Seksi Untuknya

Benar menggunakan tangan untuk menulis nota bukanlah sesuatu yang boleh dianggap seksi – tetapi inisiatif tersebut akan memberikan anda pulangan yang lumayan.

Tinggalkan si dia nota di atas katil mengatakan betapa berterima kasih anda kepadanya untuk malam yang begitu indah. Ia membuatkan si dia berfikirkan tentang anda sepanjang hari.