Bagaimana Untuk Menyemarakkan Asmara Dengan Hanya Menggunakan Bibir Anda

Ini akan berbunyi sangat berbaur seperti PG-13, tetapi ia adalah benar: Berciuman adalah suatu perkara yang terbesar terutamanya untuk hubungan anda di bilik tidur.

“Ia adalah salah satu perkara yang paling sensual dan erotik anda boleh lakukan,” kata ahli terapi seks Tammy Nelson. “Cium seseorang selama lima minit keseluruhan, dan anda akan terkejut dengan hasilnya.”

Berikut adalah tips yang sepatutnya dikuasai oleh setiap lelaki, ihsan “Seal It With A Kiss”: Tips, Helah dan Teknik untuk Menyampaikan Ciuman Hebat, dengan Violet Blue.

display-publicdisplay03-020516-edh

1) Ciuman “Di Tempat Awam dan Saya Inginkan Awak”

Satu cahaya, semua-mulut, ciuman tanpa lidah bertujuan untuk mendapatkan perhatian beliau. Anda boleh memberikannya di mana-mana sahaja, pada bila-bila masa.

Bibir lembut, mulut ditolak ke hadapan, berlama-lama untuk kurang daripada senafas. Kemudian tarik kembali dengan cepat.

french-kissing

2) Ciuman Gaya Perancis

Buka bibir anda sedikit dan masukkan lidah anda ke dalam mulutnya. Menjalankannya pada gigi dan lidahnya, perlahan-lahan mencari sesuatu.

Menghisap perlahan-lahan pada lidah atau mulutnya. Ciuman ini boleh bertahan selama 10 minit, dan yang penting adalah untuk secara berkala tarik sedikit ke belakang dan kemudian pergi ke dalam semula untuk selebihnya.

istock_lets-talk-about-sex-1

3) Ciuman Let’s-Fuck-Now

Membuat hubungan mata penuh, letakkan tangan anda perlahan-lahan di belakang kepalanya, dan tarik bibirnya dengan anda dan pada masa yang sama juga menindih tubuh si dia dengan baan anda.

Berjalin lidah dengan mendalam manakala dengan perlahan-lahan membelai kepalanya dan meneruskan tekanan sepenuh badan. Kemudian tarik kepala dia, merenung ke dalam matanya sambil tersenyum nakal.