4 Wanita Mengakui Bahawa Mereka Pernah Tidur Dengan Majikan Mereka


- 23 Dec 16
View 1,972 : Today 1

Sebagai majikan lelaki tentu kita mengalami pelbagai bentuk godaan terutamanya ketika bersama dengan orang bawahan kita – lebih-lebih lagi jika mereka adalah kaum wanita.

Kebanyakan wanita memasang angan-angan untuk bercinta dengan majikan mereka atas pelbagai alasan – namun bagaimana jika angan-angan tersebut bertukar menjadi realiti atau sebaliknya.

Berikut adalah pengakuan beberapa orang wanita yang pernah bercinta malah tidur bersama majikan mereka.

Advertisement

1. “Kami Fikir Kami Akan Bersama Selamanya”

Ketika temuduga sememangnya kami saling bergurau senda malah majikan saya itu memberikan nombor telefonnya sebaik sejurus saya diterima untuk bekerja.

Kam bekerja bersama selama 3 bulan sebelum kami mula keluar bersama dan akhirnya kini kami berciuman di dalam bar ketika keluar minum bersama. Selepas itu kami pun secara rasminya bercinta. – Marcy D

2. “Semuanya Salah Parti Krismas”

Berparti sememangnya bukan idea yang baik kerana kami akan minum dengan banyak dan kemudian berakhir dengan teruk. Sedar sahaja saya dan majikan saya sudah pun berada di atas katil bersama.

Ia berasa sangat janggal pada hari berikutnya kerana saya akan melapor tugas terus dengannya dan beberapa hari selepas itu kami bercadang untuk melupakannya dan kembali seperti biasa. – Liz

3. “Saya Melakukannya Sebaik Saya Berhenti”

Saya menganggap hubungan yang saya jalinkan bersama majikan saya itu sebagai balas dendam kerana dia adalah orang yang sangat teruk semasa saya bertugas di bawahnya dahulu.

Sebaik saya berhenti saya mengajaknya untuk keluar minum dan akhirnya kami tidur bersama. Selepas itu saya meninggalkannya dan kami tidak berhubung lagi selepas itu. – Debby

4. “Ia Adalah Rahsia Terbaik Saya”

Saya berhubungan dengan majikan saya bertahun lamanya namun tiada seorang pun di pejabat yang perasan akannya. Malah ia berjalan sangat lancar di antara kami berdua.

Ketika di pejabat kami berpura-pura seperti saling tidak mengenali antara satu dengan yang lain. Ia menjadikan kehidupan bekerja saya menjadi lebih menarik. – Carrie

Advertisement