Cara Memuaskan Nafsu Isteri Yang Sebenar


- 27 Apr 16
View 37,469 : Today 4

Setiap suami ingin memuaskan isteri mereka dalam hubungan seks. Jika ada suami yang tak pernah terfikir untuk buat isteri puas di ranjang, dukacita saya katakan suami tersebut adalah suami yang gagal. Gagal untuk menunaikan nafkah batin kepada isteri.

Advertisement

 

woman-orgasm

TAK CUKUP DENGAN HUBUNGAN SEKS

Kebanyakan suami menganggap isteri akan puas hanya dengan hubungan seks. Tetapi anda perlu lihat, bagaimana kualiti hubungan seks tersebut? Cukupkah hanya dengan menunaikan kewajipan anda dalam hubungan seks, tetapi isteri tak puas langsung di ranjang.

Tambahan pula jika isteri seorang yang bernafsu tinggi, atau dalam erti kata lain isteri yang kuat seks. Mungkin isteri tidak pernah menyuarakan rasa tak puas hati beliau kepada anda.

Kebanyakan wanita lebih suka memendam perasaan jika mereka tak puas dengan hubungan seks suami…

Perkara ini terjadi kerana mereka ingin menjaga ego suami, dan tidak mahu bermasam muka dengan suami kerana masalah seks. Boleh dikatakan rata-rata isteri berperangai sebegini.

 

 

asdasdas

MENGADU KEPADA PIHAK KETIGA

Tetapi ini tidak bermakna isteri tidak mengadu kepada pihak ketiga. Jangan terkejut jika saya katakan hampir setiap hari saya menerima luahan perasaan para isteri yang tidak puas dengan suami mereka dalam hubungan seks.

Masalah-masalah seperti suami pancut awal, suami tak keras, suami tak pandai nak menggomol mereka, dan sebagainya.

Tak kisahlah kerana saya tidak mengenali mereka secara peribadi. Oleh itu mereka lebih bersikap terbuka ketika mengadu masalah mereka kepada saya.

Tetapi bagaimana pula jika isteri memilih untuk mengadu kepada rakan terdekat? Saudara mara? Atau lebih teruk lagi rakan lelaki untuk meminta khidmat nasihat? Silap hari bulan lain pula jadinya.

 

 

SexDriveHowDoMenandWomenCompare

TANGGUNGJAWAB SUAMI UNTUK PUASKAN ISTERI, SEPENUHNYA

Semua orang tahu perkara ni. Menjadi tanggungjawab suami untuk memuaskan isteri dalam hubungan seks.

Sebenarnya, kebanyakan suami gagal memuaskan isteri di ranjang bukan kerana senjata tidak ampuh, atau faktor-faktor kesihatan. Memang saya akui faktor-faktor ini memainkan peranan yang membuatkan suami gagal puaskan isteri di ranjang. Tetapi faktor yang paling utama ialah teknik yang digunakan ketika berasmara.

Teknik berasmara lebih penting dari faktor-faktor lain. Ramai suami yang tak tahu fakta ni. Kalau tahu pun selalunya letak ke tepi kerana mereka lebih selesa mencari jalan mudah seperti mengambil ubat-ubatan penggalak seks untuk memuaskan isteri.

Tak salah jika anda ingin memuaskan nafsu isteri dengan kaedah ini. Tetapi cuba fikir sebentar, apa guna zakar keras, atau pancut lambat jika teknik anda salah?

 

 

bed620_1996522a

CARA MEMUASKAN NAFSU ISTERI DENGAN TEKNIK YANG BETUL

Teknik yang betul dalam hubungan seks adalah sangat-sangat penting. Bukan sahaja kepada suami, malah juga kepada isteri.

Bayangkan jika anda berdua berasmara dengan teknik yang betul. Nikmatnya sukar untuk digambarkan dengan kata-kata.

Terdapat banyak teknik hubungan seks yang boleh anda pelajari sebagai cara memuaskan nafsu isteri.

Teknik-teknik ini bukan sahaja boleh diaplikasikan ketika bersetubuh, tetapi juga ketika foreplay mahupun ketika menggoda isteri.

 

 

romantic-couple-in-bed-cards

TEKNIK MENGGODA ISTERI SEBELUM FOREPLAY

Ramai para suami menganggap sesi foreplay adalah sesi untuk menggoda isteri. Ini benar, anda boleh menggunakan sesi foreplay untuk menggoda isteri.

Tetapi ramai tak tahu anda juga boleh menggoda isteri anda sebelum memulakan foreplay.

Cara paling mudah untuk menggoda isteri sebelum memulakan foreplay adalah dengan ciuman. Ya ciuman adalah salah satu cara memuaskan nafsu isteri yang sering diabaikan oleh para suami.

Semua pasangan pernah bercium. Pelik jika ada pasangan suami isteri yang tak pernah bercium dalam kehidupan rumahtangga mereka.

Ciuman tidak semestinya hanya ketika ingin berasmara. Anda boleh bercium pada bila-bila masa sahaja. Dan ciuman tidak semestinya dilakukan pada bibir pasangan. Anda boleh melayangkan ciuman pada setiap tubuh badan isteri.

Setiap ciuman yang anda berikan pada isteri besar maknanya pada beliau. Mungkin beliau tidak menunjukkan kegembiraan beliau setiap kali menerima ciuman anda. Tetapi percayalah secara tidak langsung beliau akan menghargai anda, dan semakin bertambah sayang.

Gunakan ciuman untuk menggantikan ucapan terima kasih, atau berikan ciuman setiap kali anda bangun dari tidur, atau sebelum tidur. Walaupun anda berdua tidak berasmara.

One kiss a day, tak susah kan? Teknik ciuman yang digunakan sebelum foreplay juga bukan boleh tangkap muat. Anda perlu tahu bagaimana cara bercium yang betul untuk membuat isteri bersedia untuk foreplay.

 

 

sex-obsession-600x330

TEKNIK MEMUASKAN NAFSU ISTERI DENGAN FOREPLAY

Foreplay adalah sesi pemanasan sebelum bersetubuh. Foreplay sering digunakan dalam hubungan seks untuk buat pasangan bersedia untuk aksi seterusnya.

Malangnya ramai yang  tak tahu foreplay juga boleh digunakan untuk membuat pasangan puas sehingga orgasma dan klimaks.

Hal ini jarang sekali dilakukan oleh suami, mahupun isteri. Kebanyakan suami mengabaikan perkara ini kerana tak tahan ketika foreplay, dan ingin terus menujah isteri.

Isteri pula kecewa kerana tidak puas dengan permainan foreplay suami. Akibatnya isteri sukar untuk klimaks dan orgasma ketika bersetubuh.

Jika suami berjaya membuat isteri puas ketika foreplay, dengan mudah isteri boleh klimaks semasa bersetubuh.

 

shutterstock_151167707

TEKNIK MEMUASKAN NAFSU ISTERI DENGAN POSISI SEKS

Memilih posisi seks yang sesuai ketika bersetubuh amat penting dalam hubungan seks, dan juga adalah salah satu cara memuaskan nafsu isteri. Tidak semua posisi seks akan memberi nikmat yang sama. Dan tidak semua posisi seks sesuai, atau akan memberi nikmat maksimum kepada anda dan isteri.

Oleh kerana tubuh setiap individu adalah berbeza, termasuk organ seks seperti zakar dan faraj, anda berdua harus memilih posisi seks yang sesuai dengan bentuk tubuh anda berdua.

Ramai yang mengatakan “bedal je posisi apa pun, sama jer”. Dukacita ingin saya maklumkan, kenyataan tersebut adalah salah.

Jika anda tak percaya, cuba beberapa posisi seks yang belum pernah anda berdua cuba sebelum ini. Jangan terkejut jika anda akan merasakan nikmat baru yang belum pernah anda berdua alami sebelum ini.

Tetapi jika anda tidak merasakan kelainan dengan posisi seks yang baru, itu tandanya anda melakukan posisi seks tersebut dengan salah.

Anda mungkin berfikir bagaimana pula melakukan posisi seks dengan salah, kan masuk je zakar dalam faraj. Tak betul tu, cara menujah untuk setiap posisi seks adalah berbeza.

 

erotic young couple making love in bed

Sebagai contoh, pada posisi seks Missionary atau posisi lelaki di atas, anda menujah zakar sambil mencari peluang untuk menggesel biji kelentit isteri. Ramai suami yang tak memanfaatkan kuasa posisi seks ini untuk merangsang biji kelentit isteri semasa mendayung. Akibatnya isteri tidak mencapai nikmat sebenar.

Begitu juga ketika melakukan posisi seks Doggy. Ramai suami yang tak tahu mereka boleh memberi nikmat yang lebih kepada isteri dengan meramas atau menampar lembut punggung isteri. Sudut tujahan posisi seks Doggy juga adalah berbeza. Anda perlu membawa zakar ke lokasi titik G-Spot isteri untuk memberi rangsangan tambahan kepada isteri.

Teori ini perlu diaplikasikan kepada semua posisi seks. Tidak ada posisi seks yang sama. Seperti yang saya katakan sebelum ini, posisi seks yang berlainan akan memberi nikmat yang berbeza.

 

 

View of feet of couple having sex in bed

JANGAN PUTUS ASA

Saya tahu kadangkala sukar untuk berjaya, terutama sekali jika anda baru sahaja mencuba cara memuaskan nafsu isteri yang saya berikan ini. Tetapi yang penting ialah jangan berputus asa. Teruskan usaha anda untuk memberi yang terbaik kepada isteri.

Ingat, tanggungjawab untuk membuat isteri puas di ranjang adalah tanggungjawab anda sebagai suami. Oleh itu tingkatkan ilmu anda, dan pelajari ilmu-ilmu yang telah saya berikan ini untuk membuat isteri bertambah sayang.

Advertisement