5 Cara Mudah Kuasai Teknik French Kiss

Jika Anda belum pernah bercium french kiss atau ini merupakan pengalaman pertama anda melakukannya bersama pasangan, berikut beberapa tips agar ciuman anda berkesan.

1. Masukan lidah anda antara bibir

Biasanya kita tidak akan memulakan ciuman dengan french kiss. Mereka cenderung memulai dari hanya menempelkan bibir dan baru dilanjutkan menuju french kiss.

Jika Anda ingin menjadi orang yang melakukan french kiss, apa yang harus anda lakukan adalah menyelipkan lidah anda di antara bibir pasangan anda dan lihat bagaimana respon mereka. Jika mereka membuka mulut, maka anda boleh terus memasukkan lidah anda ke dalamnya dan mulai menjelajahi mulutnya.

2. Pindahkan lidah Anda secara perlahan

Kesalahan terbesar ketika french kiss iaitu lidah anda bergerak terlalu cepat. Ini tidak akan terkesan untuk pasangan anda. Bergeraklah perlahan, asal gerakan tersebut boleh menaikkan ghairah kalian. Gunakan waktu
anda dengan baik.

3. Buat gerakan memutar pada lidah

Saat lidah Anda berada di dalam mulut mereka, anda harus melakukan gerakan memutar dan melingkar. Tetapi, teknik ini terpulang kepada anda kerana yang penting anda selesa. Anda bisa melakukan pegerakan dengan memindahkan lidah mengikut arah jam, berlawanan atau arah yang rawak.

4.  Menulis alphabet dengan lidah Anda

Jika anda khuatir  gerakan lidah anda berulang-ulang,anda boleh cuba menulis  alphabet atau nama anda dengan lidah. Dengan cara itu, Anda akan bergerak ke segala arah yang berbeza.

Jika anda terbiasa melakukan french kiss dengan pasangan anda, anda tidak perlu berpikir kembali tentang apa yang harus dilakukan. Anda hanya perlu melakukan apa pun yang anda rasakan betul dan tepat.

5. Jangan masukkan lidah anda terlalu dalam

Pastikan lidah anda tidak terlalu masuk ke dalam pada mulut pasangan anda. Karena ini boleh membuatkan mereka tersedak dan mungkin tidak menyukainya.