6 Tren Pakaian Lelaki Yang Paling Di Benci Oleh Wanita!

Walaupun lelaki ni suka gayakan pakaian yang simple, tapi masih ada lagi lelaki yang kurang bijak apabila bergaya.

Ada beberapa tren yang sebenarnya tak sesuai langsung untuk digayakan, tapi selamba je lelaki pakai.

Mana-mana yang nak pergi first date tu, elakkan la pakai 6 tren pakaian ini. Takut-takut kena reject je nanti.

1. Seluar pendek yang terlalu pendek

7517526f5dcfe4286965b721dc15b586

Selalunya wanita je pakai hot pants. Tapi sekarang ni ramai lelaki yang pakai juga. Bila orang cop ‘gay’, kau marah. Yela, takkan la lelaki nak pakai seluar yang terlalu pendek sampai nampak peha.

2. Baju kolar V yang terlalu terdedah

stop-wearing-deep-vs

Ni lagi satu nak kena cop ‘gay’. Kalau perempuan yang pakai tu tak apa la juga. Ni lelaki pakai sampai terkeluar bulu dada tu dah kenapa?

3. Baju corak ganas & seram

20160420152709-3-tren-pakaian-pria-yang-dibenci-wanita-005-indra-cahya

Selalunya orang yang pakai baju corak macam ni, jenis yang sukakan perhatian. Masalahnya, perempuan memang tak suka dengan lelaki yang suka pakai baju corak pelik-pelik.

4. Kepala tali pinggang yang terlalu besar

2682570

‘Kau ingat kau baru menang WWE?’ Kalau tak tuck in baju tak apa la juga. Ni siaptuck in baju lepas tu kepala tali pinggang tu lagi besar dari penumbuk.

5. Cermin mata hitam ala-ala The Matrix

112416131

Bukan nak mengutuk, tapi biarlah kena dengan peredaran zaman. Takkan la tahun 2016 pun masih nak pakai cermin mata hitam macam tu lagi.

6. Pakaian yang terlalu ketat

20160420152710-6-tren-pakaian-pria-yang-dibenci-wanita-001-indra-cahya

Hah..ni mesti ramai yang terasa. Memang ramai lelaki sekarang suka sangat pakai baju ketat-ketat, kononnya nak tunjuk badan yang sasa tu. Masalahnya, perempuan tak suka!