Menurut Pandangan Isteri, Jika Hendak Tahu Adakah Lelaki Puas Di Ranjang


- 3 Jan 17
View 6,606 : Today 1

Sebagai seorang isteri, tentu sekali kebanyakan perempuan pasti kerap akan tertanya-tanya, ‘Apakah saya sudah melayani suami dengan baik di ranjang?” Persoalan untuk semestinya ada pada setiap wanita yang berkahwin kerana bimbang nanti lelaki atau suami ini akan curang.

Advertisement

Memang terdapat ramai pasangan yang berkahwin bercerai-berai hanya kerana masalah tidak puas ketika bersama. Masalah ini juga kemudian boleh membawa kepada perubahan mood suami.

Untuk mengetahuinya sekaligus membantu anda untuk mengenalpasti, berikut adalah tanda-tanda bahawa suami anda bahagia atau sudah merasa puas bercinta dengan anda.

1. Ia mengepalkan kaki dan tangannya.

Bentuk fizikal apabila seorang lelaki itu apabila mereka merasa puas adalah dia kebiasaannya akan mengepalkan tangan dan kakinya. Jika melihat si suami melakukannya, itu bererti bahawa aksi anda di ranjang pada malam tadi sudah membuatnya benar-benar puas dan bahagia.

2. Dia ingin melakukannya lagi

Bila anda telah membuatkannya terbuai dengan aksi anda ketika berhubungan intim, maka suami tentu sekali akan menjadi ketagihan. Hanya dengan membayangkan bagaimana anda beraksi pada lewat malam semalam, dia sudah merasa tidak sabar dan ingin merasakannya lagi dan lagi.

3. Suami akan mula menggedik

Tanda lainnya, suami yang puas dengan layanan isteri tidak mampu untuk berhenti dari memikirkan seks dengan isteri sehingga dia kerap kali berperilaku gedik dengan pasangannya. Ia tidak lain dan tidak bukan kerana mereka ingin mengulangi apa yang dilakukannya pada malam tadi sekali lagi.

4. Dia sering menyentuh anda

Lelaki yang puas dengan belaian isteri biasanya akan turut mengekspresikan perasaannya melalui sentuhan. Belaian itu sebenarnya menunjukkan bahawa suami berterima kasih dengan isterinya atas apa yang dilakukan malam tadi. Jika mereka benar-benar puas maka mereka akan sering menyentuh bahkan membelai pasangan.

5. Dia akan mengungkapkan kekaguman pada anda

Lelaki sememangnya lebih gemar untuk berterus terang mengenai perasaan mereka. Disebabkan itu, mereka tidak akan berasa segan-silu dalam menyatakan kekagumannya pada aksi pasangan. Dengan kata lain, ia ingin pasangannya untuk mempertahankannya untuk hubungan seks selanjutnya.

6. Dia ingin mencuba gaya baru

Secara alamiah, lelaki memiliki sifat peribadi yang kompetitif. Jika anda berhasil membuatkan dirinya berasa seperti melayang, sudah pasti lelaki tidak mahu kalah. Lelaki biasanya akan merasa tercabar dan ingin mencuba dengan gaya baru. Meskipun begitu, itu bermaksud bahawa si suami ingin memuaskan pasangan  juga.

Jika si suami sudah mulai menunjukkan kelima-lima petanda di atas maka si isteri sudah boleh menarik nafas lega ketika ini kerana mereka berjaya memuaskan suami mereka di ranjang. Kepuasan seorang suami bukan sahaja boleh mengembalikan sinar kebahagiaan dalam rumahtangga anda malah ia juga menjamin suami agar tidak mencari yang lain.

Advertisement