Lima Posisi Seks Yang Patut Anda Cuba Pada Tahun Ayam Ini

Anda mungkin sudah membuat beberapa azam baru untuk tahun ini, tapi apakah mendapatkan seks yang lebih baik juga ada di dalam azam tahun baru anda? Jika tidak, mungkin ini saatnya anda menilai kembali azam untuk tahun ini.

Dan bagi anda yang ingin mendapatkan karier yang cemerlang pada tahun ayam api, sudah tiba saatnya utuk anda memikirkan cara untuk anda mendapatkan kehidupan seks yang lebih baik. Ini kerana, kehidupan seks yang memuaskan dapat mempengaruhi aspek lain dalam hidup anda termasuk pekerjaan.

Agar mendapatkan kehidupan seks yang lebih baik, ada baiknya anda mencuba posisi seks terbaru seperti dipetik dari laman Menshealth.

  1. The Wall Sit

The wall sit sebenarnya merupakan posisi umum saat bersenam. Wanita boleh melakukannya dengan bersandar pada tembok, buat posisi duduk tanpa menggunakan bantuan kerusi. Tampung berat badan dengan punggung yang menekan pada tembok sebagai tumpuan. Dengan posisi ini anda boleh bermain dengan payudara pasangan sambil melakukan penetrasi yang dalam.

  1. The Spider Monkey

Posisi ini kelihatan sedikit liar namun dijamin akan membuatkan anda dan pasangan menjadi ketagihan. Mulai posisi ini dengan duduk di sebuah kerusi dalam keadaan mengangkang lalu bersandarlah. Biarkan anda mengangkat sebahagian pinggul pasangan dan meliuk-liukkan Mr. P ke dalam Ms. V.

  1. The Flamingo

Posisi ini juga begitu mengagumkan kerana mendorong penetrasi yang lebih dalam. Posisi ini juga membuat hubungan anda semakin intim kerana ia melibatkan pandangan mata. Untuk memulainya pasangan boleh meminta anda untuk berbaring seakan melakukan sit up. Pasangan boleh mengangkangkan kedua kakinya agar si dia dapat mengendalikan kedalaman dan kelajuan.

  1. Women on Top

Meski sudah sering anda mendengar mengenai posisi ini, tetapi tidak ada salahnya untuk mencuba melakukannya pada tahun ini. Pasangan boleh membiarkan tangan anda untuk bebas memegang pinggulnya di saat berada di atas. Biarkan pasangan anda menyentuh leher anda untuk merangsang titik-titik sensitif padanya.

  1. Doggy Style

Boleh dikatakan ianya adalah posisi kegemaran para lelaki. Posisi ini membolehkan untuk si dia menyentuh G-Spot dari berbagai sudut. Posisi seperti ini juga boleh memberikan kesan liar, sehingga akan mengghairahkan lelaki dan perempuan. Agar mudah untuk menikmati posisi ini, pastikan anda sudah melakukan foreplay yang mencukupi.

Bolehlah untuk anda praktikkan pada tahun ini demi mendapatkan kehidupan seks yang lebih baik bersama pasangan. Mana tahu kalau ada kemungkinan untuk anda naik pangkat selepas mencuba tips menarik ini nanti kan?

Leave A Reply