39 Peratus Daripada Perempuan Benci Kepada Posisi Seks Ini!

Untuk menikmati keselesaan di atas ranjang, kebanyakan pasangan pasti akan mencuba posisi seks berbeza. Dan jika selama ini posisi women on top atau cowgirl menjadi posisi yang paling disukai kaum Adam, tapi ada 39 peratus perempuan yang sememangnya tak suka dengan posisi ini.

Advertisement

Dalam posisi cowgirl, perempuan akan duduk di atas tubuh lelaki bagaikan cowboy, dan memainkan peranan utama atas hubungan intim. Lelaki yang berada di bawah pula sebaliknya akan mendesah tak keruan, kerana sedang menikmati tindakan yang dilakukan perempuan.

Sayangnya menurut 39 peratus perempuan dari 1111 yang dibanci posisi ini membuatkannya khuatir dan seterusnya tak boleh untuk benar-benar menikmati setiap rangsangan.

Mereka juga berfikiran bahawa posisi ini berbahaya bagi pasangan, kerana risiko penis patah yang banyak terjadi pada pasangan yang melakukan posisi cowgirl ini. Belum lagi dengan kehadiran rasa tak percaya diri, kerana pasangan akan melihat bentuk tubuhnya secara jelas.

Posisi kedua yang paling dibenci para kaum hawa adalah doggy style yang diakui oleh 28 peratus daripada responden. Posisi ini, menurut kaum hawa membuat mereka merasa sakit. Bukan itu sahaja malah bagi mereka posisi ini langsung tidak menganjurkan sebarang bentuk keintiman kepada mereka berdua.

Penetrasi yang kemungkinan terlalu dalam memungkinkan Mr P akan mengenai leher rahim. Di sinilah rasa ngilu muncul ketika pasangan melakukan doggy style. Bagaimana menurut anda? Ramai yang mendakwa posisi ini agak kasar berbanding kebanyakan posisi lain.

Malah ada juga pasangan mendakwa posisi ini selalunya menyebabkan suami mereka bertindak ganas apabila memasuki mereka dari belakang kerana unsur kebinatangan yang wujud di situ. Ramai wanita yang tidak mampu untuk meneruskannya sehingga ke sesi terakhir.

Posisi ini mungkin menarik bagi wanita yang adventurous namun kemungkinan sebaliknya bagi mereka yang lebih manja pada pasangan.

Advertisement