Inilah Keinginan Sesungguhnya Para Lelaki Ketika Di Ranjang!


- 20 Feb 17
View 4,878 : Today 1

Sebagai seorang wanita, mungkin anda mesti tahu apa yang diinginkan oleh suami anda dalam hal yang berkaitan dengan bercinta. Untuk mengetahuinya, kini anda tidak perlu pening-pening lagi dalam memikirkannya. Kerana seperti dikutip dari Indiansutras, Rabu (14/8/2013) inilah keinginan para lelaki ketika berada di ranjang:

Advertisement

  1. Tetap bersih

Ini adalah salah satu daripada tips seks yang mungkin semua orang tahu iaitu menjaga kebersihan alat kelamin. Mencukur bulu kemaluan secara rutin, atau melakukan apapun yang boleh menjaga vagina agar tetap bersih sangat disukai kaum lelaki.

Kebanyakan lelaki setuju, bahawa dengan menjaga kebersihannya, lelaki dapat lebih cepat orgasme sekaligus memberikan kesan yang baik.

  1. Blowjob

Bagi lelaki, blowjob adalah hal yang sangat disenanginya. Lelaki selalu menginginkan wanitanya untuk menghilangkan rasa malunya saat memberikan blowjob. Jika anda tidak selesa, anda dapat menggunakan dengan beberapa titisan sos coklat atau sirap buah untuk membuatkan rasa dan baunya lebih baik.

  1. Nylon Atau Sutera

Kaum lelaki ini sebenarnya amat menyukai apabila wanita kesayangannya mengenakan kain-kain halus dan lembut yang dapat membuat tubuh wanita terlihat sangat baik. Ini kerana mereka dapat membayangkan dengan lebih berkesan bentuk tubuh wanita apabila mereka mengenakan pakaian dari kain yang sedemikian.

  1. Melakukan Hal Yang Seksi

Bagi kaum lelaki, wanita meningkatkan mood. Cuba dengarkan lagu yang boleh membawa mood saat anda ingin berhubungan seks. Ini akan membuatkan kaum lelaki meninggalkan semua pekerjaannya demi wanitanya.

  1. Helah Tangan

Gunakan tangan untuk bermain dengan suami anda. Lelaki mungkin tidak tahu apa yang membuat anda berghairah, tapi dengan menggunakan tangan anda untuk merangsang diri sendiri akan menyenangkannya. Ini adalah tips seks dari kaum lelaki kepada para isterinya yang harus dicuba untuk memiliki kehidupan seksual yang lebih baik.

Advertisement