Jenis-Jenis Ciuman (Bahagian 2)


- 12 Oct 18
View 1 : Today 5

Sambungan daripada Jenis-Jenis Ciuman (Bahagian 1).

Advertisement

11.French Kiss
Juga disebut The English Kiss atau Soul Kiss, satu gaya ciuman yang memerlukan kerjasama anda dan pasangan untuk memainkan lidah masing-masing. Ciuman ini mampu menghanyutkan anda dan pasangan dalam ‘permainan’ yang mengasyikkan.

12.Fruit Kiss
Ciuman yang menggunakan potongan buah (anggur, strawberi, atau potongan epal). Caranya: Letakkan buah di antara mulut anda lalu dekatkan mulut Anda padanya. Gigit buah setengahnya sampai bibir anda dan pasangan saling melekat, lalu mulakan ciuman anda dengan ghairah.

13.Hand Kiss
Mencium belakang tangan pasangan dengan mesra lalu bergerak ke bahagian atas tangan perlahan-lahan. Sama ada berhenti atau meneruskannya hingga ke bahagian lain.

14.Lick Kiss
Sebelum ciuman berlaku, mainkan lidah anda pada bibir pasangan. Jika suasana makin panas barulah lidah anda masuk ke dalam mulutnya. Wow!

15.Talking Kiss
Sesekali ketika berciuman tak ada salahnya anda mengucapkan I love you di dalam mulutnya. Hmm…suasana berciuman semakin terasa romantis.

16.Nip Kiss
Ciuman yang erotis dan penuh sensasi. Ketika berciuman, sesekali gigitlah bibirnya. Lakukan dengan bersungguh-sungguh dan jangan membuatnya menjerit kesakitan.

17.Sip Kiss
Sebelum mencium si dia, teguk sedikit minuman kesukaan anda. Lalu tumpahkan di dalam mulutnya. Seterusnya lumat bibirnya dengan perlahan-lahan dan biarkan si dia menikmati ciuman anda.

18.The Buzzing Kiss
Cium belakang telinganya dengan perlahan lalu dengan suara geram dan mesra menuju ke lehernya. Gigit-gigit lehernya secara perlahan-lahan sehingga ke bibirnya.

19.Vacuum Kiss
Ciuman yang dilakukan sambil meniup mulut pasangan sampai pipi mengembang. Lalu kempiskan sehingga ada angin bertiup balik dari mulut anda ke mulut pasangan. Tapi hati-hati, jangan sampai masuk angin!

20.Tongue Sucking
Merupakan variasi dari French Kiss, ketika anda dan pasangan saling memainkan lidah, sesekali hisaplah lidahnya. Pasti si dia akan merasa lebih seksi dan ghairah.

View 1 : Today 5
Advertisement