Nafsu Warga Emas Mencanak Gara-Gara…

Seorang warga emas yang telah ditahan kerana melanggar perintah berkurung sebanyak dua kali untuk melanggan pelacur, menyalahkan b.a.k.s.i.i.n

Akhbar The Sun melaporkan lelaki berusia 85 tahun itu memberitahu polis yang nafsu seksnya telah meningkat selepas menerima b.a.k.s.i.i.n pada minggu sebelumnya.

Warga emas tersebut dikenakan saman berjumlah RM4,952 dalam tempoh tidak sampai sejam selepas dia berkunjung ke Eboli di selatan Itali untuk mencari pelacur.

Wakil polis berkata, kali pertama lelaki itu ditahan adalah pada awal pagi selepas dia dilihat mengunjungi sebuah van yang diparkir berdekatan pantai yang terkenal sebagai lokasi panas pekerja seks mendapatkan pelanggan.

Bagi kesalahan pertama, dia didenda sebanyak RM2,476 dan dibebaskan, namun kemudian dia ditahan semula tidak sampai sejam di van berlainan pula dan disaman lagi dengan jumlah yang sama.

Selepas menjelaskan kepada pihak polis mengapa dia berada di luar rumah, jawapannya mengejutkan polis apabila dia mengatakan wangnya telah dibelanjakan dengan baik. Namun tidak dinyatakan vaksin jenis apa yang diterima yang telah menyebabkan nafsu kejantanannya memuncak semula.