- Advertisement -Newspaper WordPress Theme
Ehemm!4 Posisi Seks Kesukaan Wanita

4 Posisi Seks Kesukaan Wanita

Disini saya kongsikan sedikit tips posisi seks kesukaan wanita. Selamat mencuba šŸ˜€

1. Woman on Top

Posisi bercinta ini adalah posisi yang menjadi kesukaan wanita. Kerana mereka merasa menjadi penguasa permainan. Wanita jugaĀ melihat wajah pasangannya saat mencapai kenikmatan. NakĀ membuat wanita anda semakin gairah, lakukan posisi itu sambil duduk di sofa. Cium bahagianĀ dada pasangan anda, dan mainkan jari anda dengan lembut di pinggulnya.

Baca juga:Ā 5 Tips Penjagaan Zakar Supaya Sentiasa Tegang dan Mantap

2. Misionaris

Posisi ini masih menjadi kesukaan ramai, kerana paling nikmat menurut wanita. Agar tidak membosankan, Lelaki harus membuatnya dengan lebih menarik. Cuba dekatkan bibir anda ke telinga perempuan anda. Bisikkan hal-hal romantis, dan dia akan mulai meneriakkan nama anda.

Baca juga:Ā 4 Makanan Kesihatan Kelelakian

 

3. Posisi Berdiri

Bercinta dalam posisi berdiri adalah sangat disukai wanita. Mereka merasa lebih dekat dengan pasanganya, mereka juga boleh melihat wajah pasangnya. Sayangnya, ejakulasi lelaki saat bercinta dengan posisi ini menjadi lebih cepat. Untuk mengatasinya ada baiknya untuk memperlambat ritme bercinta. Saat tengah break, lelaki boleh merangsang klitoris pasangannya.Ingin sesuatu yangg lebih liar, jangan lakukan posisi ini di bilik tidur. Almari dapur atau bilikĀ mandi merupakan tempat yang cukup baik untuk memanaskan malam anda.

Baca juga:Ā 7 Tips Kesihatan Tenaga Batin Lelaki

 

4. Posisi Sendok

Posisi sendok atau spooning juga menjadi salah satu kesukaan wanita. Posisi lelakiĀ yang memeluk mereka dari belakang menimbulkan rasa nyaman. Apalagi lelaki saat itu dengan bebas merangsang bahagianĀ intin perempuan, mulakanĀ dari mencium leher, meraba bahagianĀ dada, hingga klitoris. Sama seperti pada posisi misionaris, lelakiĀ juga bisa membisikkan kata-kata rayuan panas, yang membuat pasangannya semakin terangsang saat melakukan posisi ini.

Semoga tips ini bermafaat dan selamat mencoba bagi yang sudah menikah, sedangkan yang belum segera mencari pasangan dan langsung menikah.

 

Sponsor Ads

Impikan Prestasi Seksual Anda Kembali Seperti Berusia Awal 20-an Dahulu? 100% Natural Dan Lulus KKM & Serta Halal Jakim

RAWATAN KESUBURAN LELAKI
Jika anda mengalami masalah air mani cair dan sperma yang sedikit, anda boleh mengamalkan suplemen herba akar kayu seperti Tongkat Ali dan Ubi Jaga. Herba Alpha Capsule dari Global M-Prolabs Sdn Bhd diakui ramai dapat meningkatkan kesuburan lelaki sepantas 14 hari sahaja. Mempunyai kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dan juga diperakui Halal oleh JAKIM.

Video di bawah ini adalah antara beribu testimoni pengguna Alpha Capsule yang telah berjaya memulihkan kesuburan.

 

Testimoni sperma bertambah Dan Lebih Berkualiti dengan drastik selepas mengamalkan Alpha Capsule Secara Konsisten Sehingga botol ke-3

Untuk info lanjut mengenai Alpha Capsule, sila KLIK DI SINI

Subscribe Today

GET EXCLUSIVE FULL ACCESS TO PREMIUM CONTENT

SUPPORT NONPROFIT JOURNALISM

EXPERT ANALYSIS OF AND EMERGING TRENDS IN CHILD WELFARE AND JUVENILE JUSTICE

TOPICAL VIDEO WEBINARS

Get unlimited access to our EXCLUSIVE Content and our archive of subscriber stories.

Exclusive content

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme

Latest article

More article

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme