Lelaki, Jangan Lepaskan Perempuan Yang Ada 7 Perkara Ini

Kau nak cari calon isteri jangan nak cari yang dahi licin je. Memang agama yang pertama. Tapi kau kena cari yang pandai uruskan kewangan...

Nak Kenal Perempuan Dengan Lebih Mendalam? Tanya 47 Soalan Ini Kepada...

1. Apa yang terjadi kepada anda yang membuatkan anda menjadi orang yang lebih tabah? 2. Apa yang berlaku dalam hidup anda membuatkan anda berasa lemah? 3....

Ini Dia Lima Kajian Yang Teraneh Berkenaan Dengan Seks

Setiap harinya selalu ada kajian dan penelitian terbaru tentang seks yang boleh kita ketahui dari para peneliti. Kadangkala, kajian ini menjadi bahan acuan atau...

Keinginan Memiliki Anak Bukan Bermaksud Seks Tiada Perasaan

Setelah keputusan untuk memulakan sebuah keluarga telah dibuat, pertaruhannya kelihatan agak tinggi. Hubungan seks yang tadinya menyenangkan, boleh bertukar menjadi sebuah tekanan. Bahkan, untuk...

Lelaki Suka Menonton Filem Lucah Kerana Sebab-Sebab Ini

Kegemaran menonton filem yang berunsurkan erotika atau filem pornografi untuk lelaki tidak semestinya akan berhenti walaupun sesudah mereka menikah. Hal yang demikian telah membuatkan ramai...

Isteri Boros, Suami Kedekut

Ada isteri menuduh suaminya kedekut manakala suami pula menuduh isteri boros menggunakan wang suami. Kalau suami dan isteri saling melempar tuduhan bahawa pasangannya kedekut atau...

Anda Suka Pergi Disko , Minum Arak and Sosial?

Entry kali ni mungkin akan troll korang-korang yang kaki club , arak and sosial . Maaf la kalau fakta aku macam tak betul kan...

Steroid Abang Sado Dan 5 Kesannya

Sudah lama rasanya saya mahu berkongsi mengenai steroid kepada pembaca-pembaca semua. Artikel ini juga ditujukan kepada kaki-kaki gim yang sedang berfikir sama ada ingin...

Ketika Perempuan Hilang Akal Itulah, Lelaki Harus Bersabar

Tadi balik kerja, isteri saya mengajak saya keluar jalan. Oleh sebab duit gaji dia baru masuk selepas dia posting, maka saya turutkan jua. Dalam perjalanan...

Kalau Setakat Kelakar, Perempuan Pun Taknak Kau

Jep Sepahtu kahwin dengan Sari Yanti. Maka ramailah perempuan mengakui bahawa lelaki kelakar dan suka buat jenaka itu merupakan lelaki idaman perempuan. Maka, ramailah lepas...